Wednesday, February 2, 2011

blk kpg yay

ade lak org tu komplen asik tulih omputih...ok la.kali ni aku tulih dalam BM je.lgpun kan BM ni 'mak lidah'(mother-tongue) kite.walaupun kdg2 dah biol nak ngeja dlm BM psl byk sgt pengaruh bhs SMS aku teruskan jugak demi bahasaku yg tercinta..huhu


lgpun hari ni aku ada '1' task je nak buat kat opis.tu pun dah setel.best giler keje time org cuti ni.tp sambil2 tgh baek layan internet kat opis ni...terkenang lak ikan2 aku kat dlm kete nu.nak buat cemane dulu blk kpg berdua...skrg berempat.maklumla cuti lame.terpakse aku mengimport ikan emas aku 2 ekor tu blk kpg skali.seat class:baldi bwh seat blakang.pg2 td aku dah packing diaorg dlm baldi isi separuh tu.nasib la kau.baik la duduk dlm baldi dr 5 hari x mkn.


tp risau gak.ikan emas ni bkn tahan sgt xde oxigen pump ni.silap2 ade yg kuak lentang kat dlm baldi tu.ikutkan hati nak je bwk naik ofis psg pump kejap tp segan lak.kalo hensem dlm balang ke ok jugak.silap2 mau makcik cleaner sini ingat aku rembat baldi diaorg.


takpe lah.abis keje je jap lg terus shoot blk kpg.of course ambik bini aku dulu la.harap2 aku pun xkan kekurangan oksigen mcm ikan aku satgi. smlm dah la x puas tido.tido2 ayam je.takut x sedar nak kuar kul 3 pg antar kete kat abg ipar aku kat pudu.tu pun gatal nak tgk dvd citer '300' utk kali ketiga sampai dkt kul 1 baru tido.lepas pau dia blanje mcD kat mydin tu pastu terus blk.sempat la mereloh kejap.tp beyond expectations..buat mase skrg index tahap kesedaran masih pd tahap optimum.namun dijangkakan menurun pd lewat sebelah ptg nti.

No comments:

Post a Comment

Take your pick

chords (1) IT (7) jokes (2) life (16) movies (2) music (4) politics (1) rants (4) religion (4) science (2) teka-teki (1) tips (1) world (3) writings (2)